Pages

Tuesday 27 November 2012

Roccobarocco Wallets

wah..so happy today...tadi account department panggil aku untuk ambil claim..aku pun tak sure claim mane pulok?? rupe-rupe nye claim insuren mase aku admitted last time, tak silap aku bulan July kot..dah lame kot..punye la lame process claim insuren ni..takpe  la..atleast dapat jugak..

Actually aku pakai insuren sendiri which is Prudential..tapi company aku provide insuren jugak..tak tahu la insuren ape, macam tak popular jer..nak di jadikan cerita..personal insuren yang tak boleh cover medical aku, aku claim la dekat company insuren..akhirnye dapat la RM339.30..alhamdulillah..

Dah dapat duit ni..memang harusla beli something...aku memang dah lame nak beli purse kecik. mostly purse aku yang panjang..susah nak letak dalam beg selempang aku yang comey lotey tu...kuikuikui...setelah mencari-cari..akhirnya aku jumpa la yang berkenan dihati,,,wut do you think??ok tak? i lioke blue color..baru la match dengan my BB Blu kan?

this wallet is from Roccobarocco, price die RM369 but ofcourse la ade discount...kite perbeli harusla bijak khennn???





 Sesuai tak dengan diri ini...simple but nice :)
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...