Pages

Friday 28 December 2012

first day on leave~~

Hari ni penghulu segala hari...Jumaat..semoga hari anda berkat hendaknya..

Hari ni penuh dengan pancaroba bagi ku...how ever, aku nak cerita hari ni sangat happy dapat release kan diri dari bebanan kerja yang @#$%%^&%$# 

Aku keluar dengan my sis dan akish, banyak betol barang tangkapan yang aku dapat hari ni walaupun belom gaji lagi..nak buat macam mane..shopping dan aku tidak boleh dipisahkan..untuk mengubat hari-hari yang suram so,aku mengenakan busana theme PINK...ceria la konon..

Geram tengok budak booboot ni...muke pasrah kene kiss dengan auntie die :* 

Theme for today is PINK..i love pink not retro k,zaman retro dah lama berlalu...really make my day

Hari ni dapat white wedges dari 'Alain Delon',sangat selesa untuk pakai long journey..aku yang gila kasut dan handbag. 

Yeay new shoes again :) jadi shoes collector la pulak

Lepas tu makan prawn macaroni cheese & apple kasturi kat 'Secret recepi', balkis ngamok nak tido, lepas die tido baru boleh makan dengan aman.

My menu of the day..tengok budak booboot ni..nasib secret recepi ade sofa..senang nak makan
Aksi manja dan cute KAMI

Ibu budak over post pulak
Then beli masker untuk muke ku dari 'The Face Shop' ni brand Korea..made in korea..first time cube brand ni...i bought 3 pcs. 1pc about RM7..quite cheap kan? aku beli perisa Pearl,collagen dan cucumber..tak sabar nak pakai malam ni..tengok kesannyer bright ke tak wajah ku esok.huhuhu.

masker all the way from korea :) 
Pastu dapat pulak compact powder since compact powder 'Za' ku hampir habis. aku beli brand 'Estee Lauder' dan 'Chanel' dan additional lips gloss+lipstik-lipsbulm dari 'Clinique'.  

all this thing really make me SMILE :)
Hari yang penuh senyuman..esok ada lagi journey ke Penang dan Langkawi...can't wait!! Alamak..a lots of picturezz want to share..pic kat Japan tak habis share lagi...wahhhh banyak nyer...slow dan steady hokey..
aku akan share one by one..
Nite semua

XOXO

Love, 
Hanis

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...