Pages

Monday 15 July 2013

Oh My Gucci [OMG]

Salam Ramadhan kepada semua umat muslimin dan muslimat dimuka bumi Allah swt ni...

Hari Isnin yang blues ni saya nak cerita macam mane saya dapat mengecek handbag Gucci dari nenek ku :)

Al kisahnyer…semalam aku berbuka dekat kampung nenek aku kat Simpang Durian, Negeri Sembilan. Saje nak berbuka dengan nenek ku..ibu ajak balik kampung..after Isya’ prayer, aku dengan ringan mulut tanye la kat nenek aku. “Handbag Gucci yang nenek punye tu mane?” yela..normally aku nampak je handbag tu bergantung kat kepala katil die tanpa disentuh-sentuh..sakit je mata aku memandang. Nenek pun jawab “ade, nenek simpan. Nape? Ko nak ke?” OMG!!!! Soalan itu yang aku tunggu-tunggu selama ini..Sape tak nak kot handbag Gucci Authentic price RM XXXX.XX ….hahahaha
Aku pun dengan malu-malu jawabla “Mestila nak. Bole ke?” nenek aku tanpe belas kasian reply “nenek jual kat ko RM XXXX.XX [50% discount of brand new price die] “ aku dengan confident nyer balas “ tak yah la nek, 1 month salary orang kot” im not enough rich to beli handbag yang price menakotkan itu..then nenek aku agaknye tengok muke kesian aku pasrah lalu bercakap “xpela, amik je la..tapi jangan tunjuk kat pakcik ko, nanti die marah pulak nenek bagi kat orang” for your info, handbag tu pakcik aku belikan untuk nenek aku sebagai present. Tapi nenek aku macam tak pakai pulak. Hehehe. So dengan gembiranya aku pun merenbatlah handbag Gucci beliau. OMG..OMG…its Gucci…Rezeki bulan ramadhan. Hehehehe..
Nenek aku siap pesan..raya nanti duit raya lebih sikit untuk die…baiklah nenek…ape saje untuk mu…
Im happy until can't smile….hahahaha

Pape pun layan je la picture hangbag Gucci ni..Design agak oldies, tapi aku memang suka barang2 oldies ni..hangbag Burberry aku dulu pun design oldies.. I Love it damn much!!

My 1st Gucci...love it!!!

made in Italy..hohoho

made in italy as well

simple je dalam die..ade 1 compartment untuk isi 2 biji handphone. 

Pape pun diri ini sangat teruja..yuhhu!!!!!
 
XOXO

Love,
Hanis

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...