Pages

Saturday 20 October 2012

First Aid dan CPR

WOW...title entry kali ni quite serious..hehehe..actually nak story pasal training yang aku attend..My boss beria-ria suruh aku attand, first tu memang tak nak la kan..tapi sebab arahan boss..ok jugak tu training sekali-sekala..satu hari tak payah pikir pasal kerja..training yang aku attend pasal 'First Aid dan CPR'...
aku malas nak story content dalam training ni, kalau korang nak tahu attend la sendiri :) aku cuma nak share picture scary jer..scary ke??? ofcouse la...detik-detik cemas ketika accident berlaku dalam ichikoh..amokan orang gila!!!wawawa lari!!! sebelum tu layan dulu gambar yang aku snap ketika kejadian  '_'

Im ready for training...hehehe

orang yang kehilangan jari dan mampu tersenyum :)

scary kan picture zoom in ni?where is my finger!!!

orang Amuk yang dimaksudkan..ade skill pegang pisau tu

En Ibnu cedera parah akibat ditusuk sembilu tajam..chewah..dah nak nazak tu...(real pisau okey)

make up time..bukan muka jer perlu MUA..badan pun kene ade expert  MUA :)
Actually all the picturez adelah module kami mase training...memang enjoy gila, aku ase sangat rugi jika menolaknyer..hehehe..dari benci dari sayang..xgitu? ayat tersebut tiada motip..sekian :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...